sharksaver

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Michaela & Hedda Hemligt - 4 november 2010 11:08

  


Skulle ni kunna döda denna sööööööööööööööööööta varelse???????!!!!!!?!


Som ni kanske vet ska jag och Michaela(kolega) gå på bio idag. Vi ska ses snart! ok ej intressant!


HAJAR!

SNÄLLA

VARFÖR HATAR NI DEM?

DEM SOM GÖR DET VARFÖR?

SKRIV KOMENTARER OM VARFÖR????????????

MAN MÅSTE HA EN ANLEDNING!


    Hajar   



//Hedda(Haj älskaren) 

Av Michaela & Hedda Hemligt - 4 november 2010 10:43

Tjoo!

Idag ska jag träffa min kolega Hedda (hon den andra som vill att vi ska rädda hajarna).

Okej, inte intresant men jaaaaaaaaaaaa....

Så en har röstat i vår omröstning, och han/hon har röstat ''SKOJJAR NI?? RÄDDAS?''

Då undrar jag VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!?

Kolla den här hajen:

  

visst är den sööööööt! men den här hajen är död vet ni varför? det är tagen ovanför havet, men den är ändå söööööööööööööööt!!!!!

Kolla här!

  

Visst är den söööööööööt! även om den är blodig. Det här händer inte ofta, men vi tror att det händer nästan hela tiden!

Vad har det gjort oss???

Isåfall varför är HAN (bilden under) så nära hajen då???

   HALLÅ!!!!???


Aja, nu ska jag träffa Hedda bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två tjejer som tar våra utmaningar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vill NI att hajar ska mördas????
 Ja, varför inte?
 Nej, de e' ju så söta.
 Absolut (INTE)!
 Neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!
 Aja, bryr mig inte.
 Övrigt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

För alla som säser denna blogg


Ovido - Quiz & Flashcards